.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشاركت مردم در انتخابات: 70 درصد

سخنگوي شوراي نگهبان از افزايش احتمالي ميزان مشاركت مردم به 70 درصد در انتخابات دهم رياست جمهوري خبر داد.

به گزارش ستاد نظارت بر انتخابات، عباسعلي كدخدايي عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران از افزايش ميزان مشاركت مردم در انتخابات رياست جمهوري خبر داد و گفت: در تهران تاكنون نسبت به دوره قبل 50 درصد ميزان مشاركت افزايش داشته است بنا به اعلام معاون اجرايي و امور انتخابات شوراي نگهبان اين آمار در رابطه با شهرستان‌ها و استان‌ها افزايش 20 درصدي را نشان مي‌دهد.
وي شركت گسترده مردم در انتخابات را يك حماسه خواند و ضمن تبريك اين حضور به مردم بيان داشت: علي رغم ميزان مشاركت شاهد كمترين ميزان تخلفات بوديم. بنا به گفته كدخدايي تخلفات گزارش شده بسيار اندك بوده و اين يك موفقيت به شمار مي‌آيد.
سخنگوي شوراي نگهبان نرخ سلامت دهمين دوره رياست جمهوري را با توجه به آمار ذكر شده بسيار بالا توصيف كرد.
كدخدايي اعلام كرد: تا ساعت 16 امروز بالغ بر 20 ميليون تعرفه مورد استفاده قرار گرفته است و در بسياري از حوزه‌هاي راي گيري خارج از كشور راي گيري پايان و شمارش صورت گرفته است.
كدخدايي الصاق بنر نامزدها در نزديك شعب اخذ راي و تبليغات برخي از افراد در كنار راي دادن را از جمله تخلفات جزئي اعلام كرد.
وي ادعاي ابطال صندوق اخذ راي به دليل نصب بنر در كنار شعب اخذ راي را نادرست خواند و گفت: چنين گزارشي در مورد ابطال صندوقي نداشته ايم.

سخنگوي شوراي نگهبان اظهار نظرهاي فعلي در مورد آمار آراي كانديداها را داراي اعتراض ندانست و گفت: انتخابات بايد پايان پذيرد و سپس شوراي نگهبان در اين رابطه اظهار نظر كند. اگر چه انشاء الله در ساعت اوليه فردا وزارت كشور آمار را با موافقت شوراي نگهبان اعلام خواهد كرد اما اعلام نهايي انتخابات منوط به تائيد شوراي نگهبان خواهد بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.